خانه » اخبار برج » دستورالعمل استفاده از کارت های الکترونیکی درب

دستورالعمل استفاده از کارت های الکترونیکی درب

نکات قابل توجه در خصوص استفاده از کارت های الکترونیکی درب:

* کارت های الکترونیکی فقط برای ساکنین برج سهند و در صورت درخواست آن ها برای استفاده از کارت، کدگذاری و صادر می شود. ساکنین محترم می توانند جهت تحویل کارت های خود به دفتر مدیریت برج مراجعه کنند ( هزینه صدور هر عدد کارت: ۵۰۰۰ تومان )

* توجه فرمایید که برای ساکنین واحدهای شرقی و غربی بصورت جداگانه کارت صادر خواهد شد که هر کدام مختص استفاده از درب شرقی یا غربی می باشد.

* برای استفاده از کارت جهت باز نمودن درب ساختمان فقط کافیست کارت خود را روبروی دستگاه نصب شده قرار دهید و نیاز به هیچگونه عمل خاصی نیست.

* اکیداً تقاضا می شود بعد از باز نمودن درب و تردد از آن به بسته شدن درب توجه کنید و در صورتی که بصورت خودکار بسته نشد با دست اقدام به بستن درب نمایید.

* جهت رعایت امنیت ساختمان از سپردن کارت مخصوص خود به افراد خارج از ساختمان مانند دوستان و آشنایان و حتی اقوام، جداً خودداری فرمایید.

* در صورت سپردن کارت به کودکان خود، آموزش های لازم جهت استفاده از کارت و تردد از درب ها را به آن ها بدهید و تذکر دهید که از رفت و آمدهای مکرر پرهیز کنند.

* از قرار دادن کارت در کنار وسایل الکترونیکی دارای میدان های مغناطیسی مانند موبایل و همچنین وسایل آهنربایی مانند قفل کیف های زنانه خودداری نمایید.

* ساکنین واحدهای برج سهند مؤظفند در صورت تخلیه یا انتقال واحد خود، کارت الکترونیکی درب را زیر نظر مدیریت ساختمان به مالک یا مستاجر جدید تحویل دهند.

* سیستم الکترونیکی درب های برج جزو اموال مشترک ساختمان محسوب می شود و خواهشمندیم در استفاده درست و حفظ و نگهداری آن کوشا باشید.

با تشکر – هیئت مدیره برج سهند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *