خانه » گزارشات هیئت مدیره » گزارش شماره ۲ هیئت مدیره: راه اندازی سیستم نرم افزاری حسابداری و مدیریت برج

گزارش شماره ۲ هیئت مدیره: راه اندازی سیستم نرم افزاری حسابداری و مدیریت برج

به اطلاع ساکنین محترم برج سهند می رسانیم سیستم اتوماسیون حسابداری و مدیریت برج در حال راه اندازی و بهره برداری است.
این سیستم نرم افزاری برای اولین بار در مدیریت برج اجرایی شده و از این پس تمام عملیات حسابداری و مدیریتی بصورت سامانه نرم افزاری پیشرفته انجام خواهد شد. در حال حاضر اقدامات لازم برای انتقال سیستم حسابداری سنتی به جدید انجام شده و از اول آذر ماه ۹۵ رسماً قابل استفاده است. توضیحات و اطلاعات بیشتر در این مورد بزودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

برچسب ها :

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *